Transport gratuit

Livrare

Brandul Kiamami Valentina și echipa care lucrează în spatele acestuia își propun, în fiecare zi, noi obiective de atins, printre care și cel al livrării mărfii într-un timp rapid și în condiții sigure.
În spatele acestui obiectiv se află alegeri complexe și o întreagă muncă de echipă, pe care o facem cu drag, pentru a oferi clienților noștri un serviciu de calitate.

TIMPUL DE LIVRARE

Comanda dumneavoastră vine procesată de către colegii noștri de la sediul AbitareCasa, situat in Sebeș-Alba, care verifică disponibilitatea mărfii în depozitele noastre și efectuarea plății aferente, trimițând-o apoi către magazie/centrul logistic, unde va fi prelucrată în maxim 24 de ore de la primirea acesteia, pregătind documentația necesară și asigurând transportul cu unul dintre curierii noștri.

În mod normal, livrarea la nivel național ar trebui sa aibă loc în maxim 72 de ore. În funcție de modalitatea aleasă, clientul va primi un email conținând numărul de AWB pe baza căruia va putea urmări comanda sau va fi avizat telefonic în cazul unei livrări iminente. Acest serviciu este gratuit și este disponibil pentru 90% din livrări. Livrările vor fi efectuate în zilele lucrătoare, de Luni până Vineri, cu excepția zilelor libere stabilite prin lege.

COSTURILE DE LIVRARE

Costurile de livrare sunt strâns legate de tipul de produs ales și este calculat în funcție de greutate sau de volum, luând în calcul întotdeauna valoarea cea mai mare. Costurile ridicate de livrare pentru căzile de baie și cabinele de duș sunt datorate dimensiunilor mari ale produselor și dificultăților de manipulare.

Prețul final se referă la comanda pe teritoriul României si este calculat cu TVA inclus.

În cazul în care aveți în coș mai multe produse se plătește întotdeauna un singur tarif.

Pentru mai multe informații contactați serviciul clienți.

Curieri

Experiența dobândită în decursul anilor ne-a determinat să alegem colaborarea cu mai mulți curieri, cărora le va fi încredințată marfa în funcție de natura acesteia. Așadar, AbitareCasa SRL colaborează cu:

  • Fan Courier
  • Schenker
  • FedEx – TNT
  • DHL
  • Nemo Express
  • Sameday
  • Gebrüder Weiss

Toți acești curieri vor ridica marfa de la depozitul nostru AbitareCasa, DE 1668, Sebeș, 515800, jud. Alba, România.

UNDE LIVRĂM?

Livrarea mărfii are loc la stradă, în fața domiciliului, nefiind prevăzut serviciul de manipulare până în casă. Pentru mai multe informații în acest sens contactați serviciul clienți.

FACTURA

Pentru fiecare comandă, Abitarecasa SRL emite un ordin de comandă cu datele furnizate de client. O copie a comenzii va fi trimisă, în format PDF, pe adresa de email furnizată de client. Dacă clientul are nevoie de factură, aceasta va fi cerută după cum urmează:

  • înaintea efectuării plății – bifând căsuța corespunzătoare
  • contactând serviciul clienți la adresa info@abitarecasa.ro

CONTROLUL MĂRFII LA LIVRARE ȘI RECLAMAȚII

În momentul livrării mărfii de către curier clientul e obligat să verifice ca numărul coletelor livrate să corespundă cu numărul indicat pe documentul de transport.
În momentul livrării se pot ivi două situații:

  • Nicio pagubă
  • Pagubă vizibilă sau care nu se poate vedea la acel moment

E necesar ca livrarea să fie acceptată prin semnătura clientului, cu mențiunea ‘accept sub rezerva controlului’.

De asemenea este important să se specifice întotdeauna motivul refuzului (ex. ambalaj rupt, ambalaj turtit, ambalaj deteriorat, ambalaj perforat, ambalaj găurit, deteriorări vizibile ale produsului, etc.)

Livrările produselor a căror valoare depășește 1000 RON sunt acoperite de asigurare de transport, prin urmare, eventualele pagube vor trebui semnalate în termen de 7 zile calendaristice de la data recepționării mărfii.

ATENȚIE!
Dacă și numai dacă marfa a fost acceptată sub rezerva controlului și cu mențiunea motivului este posibilă activarea asigurării și asumarea responsabilității pentru paguba produsă. Mobilierul de baie va fi livrat pe paleți sau pe platformă din lemn în cazul în care comanda conține mai multe articole. Dacă marfa nu va fi livrată pe palet ci ca și colet individidual va fi necesară consemnarea acestui lucru pe documentul de livrare/scannerul curierului cu mențiunea ‘marfă fără palet‘.

Odată completat documentul de transport clientul nu va mai avea drept de contestație asupra mărfii recepționate din punct de vedere cantitativ sau calitativ. Se au, totuși, la dispoziție 7 zile calendaristice pentru un control amănunțit al mărfii livrate. În cazul constatării unui defect, vă rugăm contactați serviciul clienți trimițând un email informativ, descrierea pagubei/defectului, la adresa info@abitarecasa.ro adăugând și poze justificative.

Dacă pagubele exterioare sunt foarte evidente sau nu ați primit toate coletele e necesar să vă adresați direct curierului, pe loc, consemnând acest lucru pe documentul care însoțește livrarea. Procedați apoi cu semnalarea acesteia, în termen de 7 zile calendaristice, trimițând un email la adresa info@abitarecasa.ro.